El Màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA finalitza el curs amb un cicle de concerts

L'acte de clausura tindrà lloc el pròxim 27 de juny

Alacant, 13 de juny de 2014

La Seu Ciutat d'Alacant acollirà, a partir del pròxim dilluns, el cicle de Concerts de Clausura del Màster d'Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA. El programa inclou un total de quatre concerts els dies 16, 17,18 i 19 de juny a les 20 h, amb les actuacions de l'alumnat que forma part del màster d'aquesta edició. L'acte oficial de clausura tindrà lloc el pròxim 27 de juny.

En aquesta segona edició, el màster ha format quinze alumnes procedents del Japó, Costa Rica, Brasil, Mèxic, Dinamarca, Àustria, Austràlia, la Xina, Veneçuela, Canadà i Espanya.

Els organitzadors asseguren que el màster és una experiència completament nova que ofereix a graduats i professionals de la guitarra l'oportunitat de perfeccionar els coneixements i la pràctica de l'instrument de la mà d'un col·legi de professors que han sigut seleccionats d'entre els més prestigiosos virtuosos del món: Manuel Barrueco, David Russell, Hopkinson Smith, Ignacio Rodes, Roberto Aussel, Paul O'Dette, Shin-Ichi Fukuda, Fabio Zanon i el director d'orquestra, José de Eusebio.

Els cursos s'imparteixen en anglès i espanyol i versen sobre aspectes tan rellevants com El repertori per a viola de mà i guitarra barroca, La música de J. S. Bach en els instruments de corda pinçada, El repertori guitarrístic en el segle XIX, El repertori guitarrístic en el segle XX, El repertori guitarrístic llatinoamericà des de 1900 fins a l'actualitat, Els concerts per a guitarra i orquestra, La transcripció guitarrística, La guitarra en la música de cambra o La guitarra solista en la pràctica orquestral.

Concerts de Clausura

Dilluns 16 juny. Concert dels alumnes: Humberto Amorim, Antonio Navarro, Gio José Monserrat i Christian Haimel.

Dimarts 17 juny .Concert dels alumnes: Simon Kirsten Oddershede, Soren Eriksen i Isabel María Martínez.

Dimecres 18 juny. Concert dels alumnes: Kumiko Yoshikawa, Evan Hopkins i Misael Barraza.

Dijous 19 juny. Concert dels alumnes: Zak Pleet, Diogo Oliveira, Ca Mei Kwong i Peterson Regnen.