Els alumnes del màster en Interpretació de Guitarra Clàssica oferiran un cicle de concerts durant el mes de maig

Alacant, 15 de maig de 2015

Els alumnes del màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la Universitat d'Alacant actuaran en cinc concerts durant el mes de maig, amb obres de músics famosos en diferents seus universitàries de la província els dies 16, 17, 19, 21 i 23.

El cicle de concerts arrancarà en el Museu de San Juan de Dios, a Oriola, el 16 de maig a les 20.30 h. L'alumna colombiana Karen Arango i l'alumne grec Kostas Amaxopoulos tocaran peces d'Eduardo Martín, José Luis Merlín, Joaquín Rodrigo i Luigi Legnani, entre altres. El canadenc Alec Pearson i el brasiler Francisco Luz interpretaran en l'ermita de Santa Creu d'Alacant, el dia 17 a les 12.30 h, fragments de música d'artistes prestigiosos com Johann Sebastian Bach o Alexandre Tansmann.

El 19 de maig, a les 20.00 h, Matthew Ellul (Malta) i Trevor Cooper (Canadà) estaran en l'escenari de la sala d’actes de la Seu Universitària de Benissa. Oferiran un concert d'obres de Mozart, Giuliani, Bach i Regondi, entre altres. El quart concert tindrà lloc a Villena, en l'ermita de San José, el dijous 21 a les 21:00 h. Vitor Noah, alumne de Brasil, i l'italià Giacomo Copiello, retran homenatge a la música de Fernando Sor, Frank Martin i Franz Schubert. Per a concloure les representacions del mes de maig, tots els alumnes del màster presentaran el dia 23 un concert en el Teatre Municipal Cervantes de la ciutat de Saix, a les 20.00 h.

Els alumnes, sota la supervisió dels seus professors, també actuaran en un pròxim cicle de concerts que tindrà lloc al juny a la seu universitària d'Alacant.

MasterGuitarra