La UA acull la representació teatral Pedro y el capitán de Mario Benedetti

Pedro_capitanAlacant, 19 d'octubre de 2015

El Paranimf de la Universitat d’Alacant acollirà demà, 20 d’octubre, a les 12.00 hores, la representació de l’obra de Mario Benedetti Pedro y el capitán, un inquietant duel verbal entre un torturat i el seu torturador.

Aquest projecte és una iniciativa personal dels actors Sergio Sempere i Ángel Romero, actors protagonistes de l’obra, i de la directora Victoria Guillén, professora del màster en Art Dramàtic Aplicat de la Universitat d’Alacant. El text de Mario Benedetti està produït per Teada i té la col·laboració del Centre d’Estudis Iberoamericans Mario Benedetti.

Pedro y el capitán ofereix a l’espectador la lluita dialèctica entre dos personatges. El capità intenta, entre pallissa i pallissa, sostraure a Pedro nom i dades sobre els membres d’una organització clandestina en contra del règim militar imposat en el país. Cada acte s’albira com l’assalt d’un combat. Al final, nomé un dels contendents podrà fer-se amb la victòria.

L’obra ret un bell homenatge a totes les persones que lluiten i donen la vida per la llibertat d’expressió i els drets humans. És una història emotiva que enalteix la dignitat de l’ésser humà i el valor de la lleialtat.

Sessió per a IES. Entrada 3 €. Reserves per a grups en ofi.cultura@ua.es