Finalitza la IV Edició del Màster d'Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA amb quatre recitals del seu alumnat

Els concerts tindran lloc la setmana vinent en la Seu Ciutat d'Alacant organitzats per la UA, l'Ajuntament d'Alacant i la Diputació d'Alacant

Master_guitarra

Alacant, divendres 10 de juny de 2016

El Màster d'Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA finalitza la seua quarta edició amb un programa de concerts que seran interpretats pels seus estudiants.

El cicle inclou un total de 4 concerts, els dies 13, 14,15 i 16 de juny a les 20 hores, en la Seu Ciutat d'Alacant (Ramón y Cajal, 4), amb entrada lliure.

El dilluns 13, inauguren el programa Zhiyang Zhang (Xina), Jorge Anistro (Mèxic), María Ribera (Espanya) i Wiliam Pofahl (Brasil).

La segona sessió, el dimarts 14, estarà protagonitzada per les actuacions d'Abel Velásquez (Perú), Cathrine Buch (Dinarmarca) i Kyuhee Park (Coreja) i el dimecres 15 oferiran les seues interpretacions a la guitarra Harry Mendoza (Perú), Riccardo Guella (Itàlia) i Laura Escala (Espanya).

El programa de concerts finalitzarà el dijous 16 amb els alumnes Kathy Acosta (Perú), Jonathan Nino Javier II (Filipines) i Gen Matsuda (Japó).

L'acte acadèmic de Clausura d'aquesta edició del Màster, tindrà lloc dilluns que ve 27 de juny, a les 18 hores, en la Sala de Conferències de la Seu Ciutat d'Alacant (Sant Fernando, 40).