La Universitat d'Alacant acull l'XI Congrés Mundial de Rendiment d'Anàlisi Esportiva

El congrés comença demà amb la participació d’experts internacionals que presentaran els últims avanços en investigació i anàlisi de rendiment esportiu

Entre els ponents, es troben el seleccionador nacional de l’Equip Olímpic Español de Taekwondo, el seleccionador nacional de l’Equip Olímpic d’Handbol Femení, la directora tècnica de l’Equip Olímpic Español de Natació Sincronitzada, i el president de la Societat Internacional d’Anàlisi de Rendiment Esportiu

WCPAS

Alacant. Dimarts, 14 de novembre de 2016

La Universitat d’Alacant acollirà a partir de demà dimecres 16 de novembre i fins al divendres 18, experts en investigació i anàlisi de rendiment esportiu procedents de tot el món que participaran en l’XI Congrés Mundial de Rendiment d’Anàlisi Esportiva (World Congress of Performance Analysis of Sport), en col·laboració amb ISPAS (International Society of Performance Analysis of Sport).

L’acte inaugural tindrà lloc demà dimecres 16 de novembre, a les 15:30 hores a l’aulari II del Campus, amb la conferència inaugural “Una mirada retrospectiva del análisis del rendimiento deportivo”, a càrrec de Mike Hughes, president de la Societat Internacional de l’Anàlisi del Rendiment Esportiu.

Entre els ponents que participaran durant les tres jornades que integren el Congrés es troben el seleccionador nacional de l’Equip Olímpic Español de Taekwondo, el seleccionador nacional de l’Equip Olímpic d’Handbol Femení, la directora tècnica de l’Equip Olímpic Español de Natació Sincronitzada, i el president de la Societat Internacional d’Anàlisi de Rendiment esportiu, entre d’altres.

El professor de la UA, José A. Pérez Turpín, també secretari general del comitè organitzador, comenta que s’han presentat al Congrés més de 100 pòsters per a difondre els últims avanços de la ciència i la investigació en aquest camp d’estudi. De la mateixa manera, els experts inclouran recomanacions per a futures investigacions i vies per a l’aplicació d’aquestes en el món real.

Programa complet