UA
Logotip UAFG Logotip Facebook Logotip Instagram Logotip Linked IN Icona de correu electrònic Icona de codi QR

PROPER INICI DE CURSOS EN MATÈRIA FISCAL

21.01.2013

CURS PRÀCTIC DE TRIBUTACIÓ (XVIII edició):

Del 5 de febrer al 2 de maig de 2013

Aquest curs va dirigit a tots aquells que posseint coneixements teòrics en matèria d'imposició desitgin aprendre la forma d'aplicar-los en el seu treball diari. En particular, advocats, economistes, diplomats, graduats socials, empresaris i estudiants dels últims cursos de les citades disciplines.

A través de la realització pràctica d'exercicis, liquidacions i declaracions tributàries, el curs es desenvolupa amb el plantejament i solució de 40 exercicis pràctics del Sistema Tributari Español, que es realitzaran sota l'adreça d'un expert professional en la matèria objecto d'estudi. Comprendran, al seu torn, la major casuística possible en relació al tema monogràfic que cadascun d'ells desenvolupi.

Durada: 60 hores lectives
Calendari: Del 5 de febrer al 2 de maig de 2013 (dimarts i dijous)
Horari: de 16,30 a 20,00 hores

CURS PRACTIC SOBRE L'IRPF (XII edició):

Del 4 al 20 de març de 2013

L'objectiu fonamental d'aquest curs és analitzar la normativa reguladora de l'IRPF aplicable a la declaració de l'any 2013 en relació a les rendes obtingudes en 2012. Per efectuar aquesta anàlisi es tindrà en compte la Llei 35/2006, de 28 de novembre, de l'IRPF i pel Reglament de desenvolupament aprovat pel Reial decret 439/2007, de 30 de març, així com les altres normes que, amb posterioritat, han afectat a l'IRPF.

Aquest curs va dirigit, bàsicament, a totes aquelles persones que estiguin interessades a aconseguir un nivell mitjà de coneixements sobre l'IRPF, en general i especialment de cara a la declaració de rendes de l'exercici 2012 a efectuar al maig-juny 2013.

Durada: 24 hores lectives
Calendari: Del 4 al 20 de març de 2013 (dilluns i dimecres)
Horari: de 16,30 a 20,30 hores

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter