UA
Logotip UAFG Logotip Facebook Logotip Instagram Logotip Linked IN Icona de correu electrònic Icona de codi QR

Acte de Clausura i Obertura Màster de Tributació

01.10.2018

El proper divendres dia 5 d'octubre a les 17:00 hores tindrà lloc a la sala d'actes de l'Edifici Germà Bernàcer d'aquesta Universitat, l'acte oficial de cloenda de la XXI edició del nostre Màster en Tributació i, alhora, d'obertura de la XXII edició, en què també es durà a terme el lliurament de títols als alumnes de la passada edició, així com la impartició d'una conferència magistral a càrrec del Catedràtic d'Hisenda Pública Juan José Rubio Guerrero sota el títol " models Tributaris i Reforma Fiscal espanyola: Un decàleg d'accions estratègiques "Al final de l'esdeveniment, se servirà un vi d'honor.

Més informació: Saluda del Master Tributació (PDF)

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter

Escola de Negocis - Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer, 1ª planta