Jim Hooper, actor de la Royal Shakespeare Company, nou professor del Màster en Interpretació d'Art Dramàtic de la UA

Amb la incorporació de Hooper es consolida la presència de la reconeguda companyia en el màster

Entre les novetats per al pròxim curs, els alumnes prepararan una obra shakespeariana, amb direcció d’Amanda Harris, i rodaran el primer llargmetratge de la titulació

Alacant. Dimecres, 29 de maig de 2019

La Universitat d’Alacant ha presentat aquest matí en roda de premsa la nova edició del màster en Art Dramàtic Aplicat de la Universitat d’Alacant per al curs acadèmic 2019/2020. L’acte de presentació ha comptat amb les intervencions de Juan Francisco Mesa, degà de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UA, John Sanderson, director acadèmic de la titulació, i Jim Hooper, actor de la Royal Shakespeare Company, intèrpret de pel·lícules com La mansión Flambards (1979), The Brief (1984) i Hamlet (2009).

Sanderson ha detallat en la presentació les novetats del màster per al nou curs acadèmic, així com la incorporació de l’aclamat Jim Hooper, actor de la Royal Shakespeare Company de Londres, a l’elenc de professors. Hooper compta amb una dilatada trajectòria interpretativa en els principals escenaris internacionals, i, al costat de l’actriu Amanda Harris, professora del màster des del curs 2017/18 i que actualment interpreta el paper de Baptista en L’amansiment de la fúria a Stratford-upon-Avon, reforça l’empremta de la Royal Shakespeare Company en la titulació. En conseqüència, ha declarat Sanderson, «el nostre següent projecte teatral és la posada en escena d'una obra shakespeariana amb un repartiment compost exclusivament pels actors del màster, sota la direcció d’Amanda Harris, que constituirà l’onzè muntatge teatral generat per la titulació». A més, el director acadèmic ha anunciat que en l’apartat audiovisual, després de tres curtmetratges produïts en cursos anteriors, està previst rodar el primer llargmetratge durant el curs 2019/20.