El màster en Tributació de la UA comença una nova edició

Dijous es van lliurar els premis del II Concurs de Fiscalitat APAFCV - Màster Tributació UA

MeT2022_2

Els alumnes del MeT juntament amb el director, Ángel Sánchez Sánchez, i el subdirector, Lorenzo Gil Maciá

Alacant. Dilluns, 31 d'octubre de 2022

Dijous, 27 d’octubre, es va celebrar l’acte de cloenda de la 25a i d’obertura de la 26a edició del màster en Tributació (MeT) de la Universitat d'Alacant. L’esdeveniment, que es va celebrar a la sala d’actes de l’edifici Germà Bernàcer del campus de Sant Vicent del Raspeig, va comptar amb la presència d’Ángel Sánchez Sánchez, director del màster en Tributació i vicerector de Planificació Econòmica i Estratègica de la UA; José Antonio Belso Martínez, director general de SUMMA-Gestió Tributària, i Juan José Rubio Guerrero, catedràtic d’Hisenda Pública, que va impartir la conferencia «Financiación local en España: balance y perspectivas».

En el curs de l'acte, Luis Chinchilla Hurtado, en representació de l’Associació Professional d'Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana, va lliurar el premi als alumnes amb millors expedients acadèmics, un guardó que s’emmarca dins del II Concurs de Fiscalitat APAFCV - Màster Tributació UA. El primer premi va recaure en Mónica Castillo Montoya; el segon i tercer, en Cristina Sanchís Ortiz i Laura Oca Carratalá, respectivament. Els tres premis estan dotats amb una beca de formació d'un any per a assistir als cursos de l’APAFCV i la primera, a més, rebrà una aportació econòmica de 500 euros.

El màster en Tributació de la Universitat d'Alacant compta amb SUMA – Gestió Tributària com a entitat patrocinadora i amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i l’Associació Professional d’Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana (APAFCV) com a entitats col·laboradores.