Els alumnes del màster d'Interpretació de Guitarra Clàssica oferiran quinze concerts per tota la província en les seus de la UA

Alacant, 22 de gener de 2015

Els alumnes del tercer màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la Universitat d'Alacant oferiran quinze concerts per tota la província, amb actuacions a les seus universitàries d'Alacant, Cocentaina, la Nucia, Biar, Xixona, Montfort, Benissa, Oriola, Villena i Saix.

Aquest cicle serà inaugurat demà divendres, 23 de gener, a les 20 hores, amb l'actuació de l'espanyol Daniel Guerola i del grec Kostas Amaxopoulos a la Seu Ciutat d'Alacant.

Daniel Guerola Benito va nàixer a Rotglà i Corberà, comarca de la Costera. Va començar els estudis musicals a Xàtiva i va completar el grau professional de Música en el Conservatori Lluís del Milà, amb Premi Extraordinari Final de Grau. Va cursar el grau superior en el Conservatori Òscar Esplà i actualment és estudiant del màster del Conservatori Superior de Música d'Alacant i del màster en Interpretació de Guitarra de la UA, becat per la Fundació Banc Sabadell.

El grec Kostas Amaxopoulo va nàixer a la ciutat de Drama. Es va diplomar en el Conservatori Estatal de Tessalònica. Entre altres distincions internacionals, ha obtingut el primer premi de composició organitzat pel Conservatori Foudoulis. També ha obtingut diverses beques d’estudis en Junge Solisten, Live Musik Now, Yehudi Menuhin, o Von Rauscher auf Weeg. Des del 2012 estudia amb una beca a la Hochschule für Musik und Theater de Munic (Alemanya).

Programa del dia 23 de gener

Programa complet del cicle d'actuacions per la província