El màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA clausura el curs amb un cicle de concerts

Els alumnes del màster que acaben la seua formació oferiran quatre concerts en la Seu Universitària Ciutat d'Alacant

Alacant, 12 de juny de 2015

La tercera edició del màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA conclou la setmana vinent amb un cicle de concerts de clausura, a càrrec dels alumnes que aquest any han format part del màster.

La Seu Universitària Ciutat d'Alacant (Ramón y Cajal, 4) serà l'escenari d'aquest cicle que començarà dilluns pròxim, 15 de juny, a les 20 hores, amb l'actuació de l'espanyol Sergio Trillo, l'italià Giacomo Copiello i el brasiler Francisco Luz.

L'endemà, dimarts 16, l'actuació tindrà lloc al matí, a les 12 hores, a càrrec de Matthew Ellul (Malta), Veronica Zapata (Colòmbia) i Henry Reitan (Noruega).

Els colombians Luis E. Forero i Karen Arango, juntament amb el canadenc Trevor Cooper i el grec Kostas Amaxopoulos, protagonitzaran el concert del dimecres 17 a les 20 hores. El cicle conclourà el dijous 18, també a les 20 hores, amb la interpretació d'Alec Pearson (Canadà), Donald Candy (Austràlia), Daniel Guerola (Espanya) i Vitor Noah (Brasil).