Inaugurat el Primer Congrés de Filosofia del Dret en la Universitat d'Alacant

Alacant. 26 de maig de 2016

Manuel Palomar, rector de la Universitat d'Alacant, ha inaugurat aquest matí el Primer Congrés de Filosofia del Dret del Món Llatí (la “iLatina”) que té lloc del 26 al 28 de maig de 2016 en el paranimf de la Universitat d'Alacant. La taula inaugural comptava amb Manuel Atienza, director del comitè executiu del congrés; Jesús Vega, secretari del comitè executiu del congrés; i els membres del comitè d'honor Luigi Ferrajoli i Juan Ramón Capella. Atienza ha agraït l'esforç de tots els qui han col·laborat a posar en marxa l'activitat i ha destacat la rellevància del congrés, que s'estrena amb la seua primera edició aquesta any i tindrà lloc els anys parells. Compta amb uns quatre-cents inscrits de més de vint països.

El congrés permet la modalitat de seguiment per streaming.

Fotografies: Daniel Betoret