Els alumnes del Master en Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA oferiran dos concerts en la província

14 de maig de 2013

Els estudiants del Master en Interpretació de Guitarra Clàssica que imparteix la Universitat d'Alacant oferiran aquesta setmana dos concerts, en Monforte de Cid i Oriola, coorganitzats pel Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la UA i el Màster. El primer concert tindrà lloc en la Biblioteca Municipal de Monforte de Cid amb motiu de la celebració de l'III Centenari del Naixement de Jorge Juan, demà dimecres 15 de maig a les 20 hores, amb l'actuació dels concertistes Nora Gundersen i Chistopher Avilez.

El dijous 16, serà el torn del nord-americà Marc Rosenberg i el brasiler Andrei Uller, estudiants del Màster, els qui interpretaran diverses peces de guitarra clàssica en l'Aula de Cultura de Caja Mediterráneo a Oriola (Plaça d'Europa s/n), a les 20 hores.

L'entrada és lliure limitada a l'aforament del local.