El màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA ofereix dos concerts en Las Cigarreras

Els concerts són un homenatge a Guitarres Alhambra i a la Fundació Banc Sabadell

las_cigarreras7y8-jpg

Alacant. Dimecres, 5 de maig del 2021

La Caixa de la Música de Las Cigarreras acollirà els dies 7 i 8 de maig dos concerts interpretats per alumnat del màster d’Interpretació de Guitarra Clàssica de la Universitat d’Alacant, uns concerts homenatge a dos dels patrocinadors principals: Guitarres Alhambra i la Fundació Banc Sabadell.

Els dos patrocinadors col·laboren en la concessió de beques, gràcies a les quals els estudiants becats han pogut traslladar-se a Alacant des de diversos llocs del món per a cursar el màster.

La primera actuació tindrà lloc el divendres 7 de maig a les 18 hores en homenatge a Guitarres Alhambra, entitat patrocinadora del màster des del passat curs 2020. Guitarres Alhambra va becar l’any 2020 Hugo Enrique López i aquest any 2021, José Alfredo Amezcua, els dos talentosos guitarristes mexicans. Els dos oferiran el recital del 7 de maig. Com a part de la seua beca aquests guitarristes utilitzen una guitarra Alhambra de la més alta gamma durant els concerts i les classes en el màster de Guitarra.

El dissabte 8 de maig el concert començarà a les 12 hores, dedicat a la Fundació Banc Sabadell, col·laboradora del màster des dels inicis. Jara Benítez i Omar Jammoul, becats l’any 2020, i Juan José Rodríguez, el 2021, oferiran el concert.

L’entrada als dos concerts és gratuïta i estarà limitada a la capacitat de la sala.

Guitarres Alhambra

Manufactures Alhambra es funda l’any 1965, sobre la base d’un petit taller a Muro d’Alcoi (Alacant) i atresora 50 anys d’experiència en la construcció artesanal de les millors guitarres clàssiques, flamenques i acústiques del mercat. Les guitarres Alhambra són reconegudes per la qualitat, el disseny i la sonoritat que tenen, aportada per la professionalitat dels constructors, el cuidat mètode de treball i l’acurada selecció de fustes, especialment les tapes massisses de cedre i avet. Guitarres Alhambra manté un vincle molt estret amb la cultura, i secunda i promou mitjançant concursos internacionals de guitarra els futurs guitarristes, i col·labora amb diferents associacions amb la donació de guitarres per a persones amb pocs recursos i amb beques per a joves guitarristes.

Fundació Banc Sabadell

La Fundació Banc Sabadell té com a objectiu fomentar i difondre la cultura i el talent en les societats i els territoris on el Banc Sabadell desenvolupa les activitats empresarials, amb actes que transmeten la cultura i permeten compartir la visió amb la societat en una manera de relació diferent que considera, al mateix temps, les dimensions comercial i humana. Promou l’excel·lència i fomenta la innovació com un valor imprescindible per a qualsevol projecte d’interès. Entén per innovació la capacitat de llegir el present per a avançar-nos al futur. La voluntat d’innovació és una actitud exigible en el món de les tècniques i les ciències, com en el de les arts i l’empresa.

Programa-cara-1.jpg Programa-cara-2.jpg