UA

Acte de clausura de la 24ª i obertura de la 25ª edició del Màster en Tributació

07.10.2021

L'acte de clausura de la 24a i obertura de la 25a edició del Màster en Tributació tindrà lloc el divendres dia 15 d'octubre a les 17.00 hores en la Sala d'actes de l'Edifici Germà Bernàcer de la Universitat d'Alacant.

L'acte comptarà amb la presència de D. Ángel Sánchez Sánchez, director del Màster en Tributació i Vicerector de Planificació Econòmica i Estratègica de la Universitat d'Alacant, D. José Antonio Belso Martínez, Director General de SUMMA - Gestió Tributària i D. Jesús Rodríguez Márquez, President del Consell per a la Defensa del Contribuent, que impartirà la conferència:

“El asesor fiscal y la defensa de los derechos de los contribuyentes”.

En el curs de l'acte, D. Luis Chinchilla Hurtado, en representació de l'Associació Professional d'Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana, farà lliurament del premi als alumnes amb millors expedients acadèmics, premi que s'emmarca dins de l'I Concurs de Fiscalitat APAFCV - Màster Tributació-UA.

Finalment, D. Alejandro Jiménez López, alumne graduat de la 24a edició, tindrà l'honor de pronunciar el discurs de graduació en nom dels seus companys de promoció.

El Màster en Tributació de la Universitat d'Alacant compta amb SUMA – Gestió Tributària com a entitat patrocinadora i amb l'Associació Espanyola d'Assessors Fiscals (AEDAF) i l'Associació Professional d'Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana (APAFCV) com a entitats col·laboradores.

Patrocina:

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: +34 965 90 98 00
Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es