El màster en Tributació de la UA comença la vint-i-cinquena edició

Demà se celebra l’acte de cloenda del curs anterior i de començament del present amb el lliurament dels premis del I Concurs de Fiscalitat APAFCV-EmT

Classe_MeT

Foto d’una classe del màster en Tributació de la Universitat d’Alacant

MeT1Alacant. Dijous, 14 d'octubre de 2021

L’acte de cloenda de la 24a i obertura de la 25a edició del màster en Tributació de la Universitat d’Alacant (MeT) se celebrarà demà, 15 d’octubre, a les 17 hores a la sala d’actes de l’edifici Germà Bernàcer de la Universitat d’Alacant. Hi estaran presents Ángel Sánchez, director del màster en Tributació i vicerector de Planificació Econòmica i Estratègica de la Universitat d’Alacant; José Antonio Belso Martínez, director general de SUMA-Gestió Tributària, i Jesús Rodríguez Márquez, president del Consell per a la Defensa del Contribuent, que impartirà la conferencia «El asesor fiscal i la defensa de los derechos de los contribuyentes».

En l’esdeveniment s’anunciaran els noms dels guanyadors del I Concurs de Fiscalitat APAFCV-Màster Tributació UA, un guardó que reconeix els tres millors expedients acadèmics del MeT i que consisteix en una beca de formació per als cursos de l’Associació Professional d’Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana (APAFCV) durant un any, al qual cal sumar una dotació econòmica de 500 euros per a qui haja aconseguit la millor nota. Els premis els lliurarà Luis Chinchilla Hurtado, president d’APAFCV.

Per a finalitzar l’acte, Alejandro Jiménez López, alumne de l’edició que tot just ha conclòs, tindrà l’honor de pronunciar el discurs de graduació en nom dels seus companys de promoció.

El màster en Tributació de la Universitat d’Alacant compta amb SUMA- Gestió Tributària com a entitat patrocinadora i amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i l’Associació Professional d’Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana (APAFCV) com a entitats col·laboradores.

En l’edició que ara comença, tal com expliquen els organitzadors, hi ha una clara aposta per la digitalització amb l’ús d’una aplicació per a telèfons intel·ligents com a eina de gestió docent, i es continuarà facilitant la integració laboral dels alumnes gràcies als convenis de pràctiques signats amb més d’un centenar de despatxos professionals, institucions i empreses.