Comença el cicle de recitals d’estudiants del màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA en el seu desè aniversari

El programa de concerts inclou catorze actuacions a la Seu Ciutat d’Alacant, la Casa de la Música de les Cigarreres i en Lab15 Palacio del Portalet

concierto estudiantes años anteriores

Imatge d'un concert d'estudiants d'anys anteriors

Alacant. Dimecres, 26 de gener de 2022

Diumenge que ve, 30 de gener, comença el desè cicle de recitals dels estudiants del màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA, un cicle que inclou catorze actuacions en tres emplaçaments de la ciutat d’Alacant: la Seu Universitària Ciutat d’Alacant (Ramón y Cajal, 4), la Casa de la Música de les Cigarreres, i el LAB 15 Palacio del Portalet (carrer de Llauradors, 15).

La primera actuació tindrà lloc el diumenge 30 de gener a les 12.00 hores en LAB15 Palacio del Portalet, amb els concertistes Renaud Charbonneau-Ryffranck (Canadà) i Arturo Vera (Mèxic). La cita següent, el divendres 11 de febrer a les 19 hores, comptarà amb el tailandès Thanapot Lerttham i el mexicà J. Atanacio Enríquez, a la Seu Universitària Ciutat d’Alacant. Ronald André, del Perú, i Brandon García, de Mèxic, actuaran en LAB15 Palacio del Portalet, el diumenge 20 de febrer a les 12 hores. Març començarà a la Casa de la Música de les Cigarreres, el dimarts 1 de març a les 18 amb Chya Jammal (Kurdistan) i Andrew Stevenson (Estats Units); i el diumenge 13, també a les 12 hores, serà el torn del canadenc Gabriel Boulanger-Samson i el bolivià Jairo Rosers, en LAB15 Palacio del Portalet.

El cicle continuarà els dies 3 i 12 d’abril, 8 i 24 de maig, i 7, 15,16 i 17 de juny, amb protagonistes per confirmar en pròximes dates. L’entrada a tots els concerts és lliure, limitada a la capacitat de cada sala.

El màster, dirigit per la professora de la UA Carmen Marimón, manté la seua vocació internacional i, en el desè aniversari compta amb estudiants guitarristes procedents del Canadà, Mèxic, Estats Units, Bolívia, Perú, Tailàndia i Kurdistan. Al llarg dels seus deu anys d’existència hi han participat estudiants de quaranta nacionalitats d’arreu del món.

PROGRAMA de recitals

22-01-30_programa