UA
Logotip UAFG Logotip Facebook Logotip Instagram Logotip Linked IN Icona de correu electrònic Icona de codi QR

Clausura del Curs d'Especialització en Dret Europeu dels Negocis en la Universitat d'Alacant

18.09.2017

Durant la setmana del 5 a l'11 de setembre es va desenvolupar en la Universitat d'Alacant el Curs d'especialització en Dret Europeu dels Negocis dirigit als alumnes del Mestratge en Dret dels Negocis de la Universitat Sant Martín de Porres de Lima, Perú.

El Curs, que s'emmarca en el Conveni de col·laboració signat en el seu moment entre ambdues institucions, la Universitat d'Alacant i la Universitat Sant Martín de Porres, va ser organitzat per l'Àrea de Dret internacional privat de la Universitat d'Alacant en col·laboració amb l'Escola de Negocis de la FGUA i tenia per objecte el desenvolupament de diversos temes relacionats amb el Dret europeu dels negocis %o2013contractació comercial internacional, propietat intel·lectual, lliure competència, lliure circulació de mercaderies, mediació i arbitratge comercial internacional- tot açò des d'una perspectiva internacional i comparada.

Les sessions es van desenvolupar en el Saló d'actes de l'edifici Germà Bernàcer de la Universitat d'Alacant, així com en l'EUIPO, l'Audiència Provincial i l'Il·lustre Col·legi d'Advocats d'Alacant, assistint al mateix 40 alumnes procedents del Mestratge de Dret dels Negocis de la Universitat Sant Martín de Porres, acompanyats pel Dr. Lozano Hernández, responsable del Mestratge i la doctora Ponce Narre, docent en l'esmentat Mestratge.

Més informació i fotografies (Universidad de San Martín de Porres)

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter

Escola de Negocis - Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer, 1ª planta