UA
Logotip UAFG Logotip Facebook Logotip Instagram Logotip Linked IN Icona de correu electrònic Icona de codi QR

L'Escola de Negocis organitza un curs per a la creació d'empreses al sector de la música

28.01.2022

Rock and roll business II és el curs d'especialització de la Universitat d'Alacant dissenyat perquè els emprenedors creuen el seu propi projecte de negoci en el sector de la música.

L'objectiu del curs és proporcionar les eines bàsiques perquè els emprenedors donen forma a la seua idea de negoci.

I són moltes les possibilitats d'emprenedoria en aquest sector, com per exemple gestió d'artistes i sales, organització de festivals, producció de discos o estudis d'enregistrament.

Amb una duració de 12 hores lectives els alumnes completaran, a partir d'una idea pròpia, un projecte de negoci basat en el model canvas i un pla de viabilitat, llest per a la seua presentació a possibles inversors.

El curs inclou també l'exposició i defensa dels projectes.

Les classes s'impartiran al campus de Sant Vicent del Raspeig de la Universitat d'Alacant els dies divendres 18 de febrer, dissabte 19 de febrer i divendres 25 de febrer.

Les inscripcions es poden formalitzar en la web de l'Escola de Negocis de la Universitat d'Alacant:

Enllaç relacionat: Actualitat Universitària

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter

Escola de Negocis - Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer, 1ª planta
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)
Tel: +34 965 90 93 73 / +34 965 90 9448
Email: escuela.negocios@ua.es

Per a més informació: escuela.negocios@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es